2010. november 21., vasárnap

Kra


Az első japán PV, amit láttam az az ő Bird c. számukhoz készült és nemnagyon tetszett, de idővel és pár számmal, vidivel és koncert felvétellel később teljesen beléjük zúgtam. Kedvenc közülük nem is tudnék választani, mert mind a négyen imádnivalóak és teljesen lököttek. :P

  2001. szeptember 11-én alakult és 2002 óta a PSCompany tagja. Hivatalosan pop, rock és jazz elemeket vegyít, de jrock vagy visual-kei bandaként emlegetik. 2004. március 10-én Fiction címen kiadtak egy albumot, melyet a 36481? nevű ideiglenes alterego banda készített a többi PSC-s előadóval (Miyavi, Kagrra,, gazette és maga a Kra).

http://www.pscompany.co.jp/kra/
http://ameblo.jp/kra-official/

 Keiyuu 景夕 énekes (+ zongora, gitár)
Született: 1981. február 26-án/ Nara, de Oyama-Cho Numazuban nőtt fel
Vércsoportja: B (édes, hogy erre is gondolnak)
Magassága: 156 cm (végre valaki alacsonyabb nálam :)
Kedvenc márkái: Hysteric Glamour, Christopher Nemeth, THE GABRIAL CHELSEA, Gucci, Sony Hysteria, VRIKO, Louis Vuitton
Kedvenc színei: kék és piros

Kedvenc étele: kagyló
Kaja, amit utál: padlizsán  

Valahol azt olvastam róla, ő a példa arra, milyen is az az ember, aki a zseni és az őrült határán áll.
*Hát ebben is van valami. Igaz, tényleg nem 100-as, de azért imádnivaló. Ugye~? :)*
Blogja: http://ameblo.jp/kra-keiyu

Mai 舞
szólógitár
Született: 1981. április 14-én/ Gunma
Vércsoportja: AB
Magassága: 170 cm
Ex-együttes: Rougir La Neige
Kedvenc márkák: Sexy Dynamite London, Ghibli and world masterpiece theater
Kedvenc színei: fekete és fehér
Kedvenc étele: rizses sütik, gyümölcsök és francia kenyér
Utált étel: petrezselyem

Szeretne olyan világban élni, ahol mindenki vicces és jól is szórakozik. És imádja a Kra zenéjét.
*naja, leader-san, mi?*
http://ameblo.jp/kra-mai/

Yuura 結良 basszusgitár
Született 1980. augusztus 12-én/ Tokyo-ban
Vércsoportja: A
Magassága: 173 cm
Kedvenc márkák: The Lion Heart, Gucci, Sexy Dynamite London, Jiburi, Sekai Meisaku Gekijou, Marlboro Menthol Light (hát, igen...)
Kedvenc színe: fekete
Kedvenc étele: francia pirítós
 
Alig várja, hogy eljöjjön szeptember 11-e, az együttes alapításának évfordulója. ahww
*olyan kis antiszoc, de egyben cool, nemhiába, basszeros :P*

http://ameblo.jp/kra-yura/

Yasuno靖乃
dobok
Született 1970. november 4-én/ Awaji-Shima Hyougo
Vércsoportja: AB
Magassága: 181 cm
Ex-együttese: Ta-rot
Extra: piercing a köldökben
Kedvenc márkák: Hysteric Glamour, Christian Dior
Utált kaja: szőlő
A többit gondolom szereti ;)
Kedvenc színei: a piros árnyalatai, rózsaszín és magenta

Amire büszke, az a teste  -.-"
*pink haj (legalábbis volt), dobok és nagyon mély hang, de komolyan, és teljesen beteg. Szerintem.*
http://ameblo.jp/kra-yasuno/

Igyekeztem olyan képeket keresni róluk, amkien normálisan néznek ki, de lehet h elfogult vagyok velük. Amúgy az új style valami borzalom, inkább hajaznak vmi lolikból-álló-oshare-kei nemtommire, mint egy, lassan 10 éve működő, visual-kei bandára. Azért szeretjük az oshare-t is, nya~

 Sok sikert nekik a továbbiakban is és persze várjuk az új albumot, ami most szerdán, vagyis 2010. nov. 24-én jelenik meg, hátha ezután visszatalálnak régi önmagukhoz *Kérlek istenem!*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése